miercuri, 24 decembrie 2008

Vacanta so far...

Am inceput vacanta... sambata am iesit cu Andrei, Dada si Victor in Open Mind si apoi m-am plimbarit o gramada prin oras cu masina cu Andrei. Am facut poze si chiar si un filmulet prin tot orasul in timp ce conduceam. A fost dragut.

Duminica, am plecat la tara, la bunici, la Valea-Seaca, cu familia... pana miercuri...
Printre altele, am avut ocazia sa petrec ceva mai mult timp cu familia, sa ma joc cu Bobby si sa vad ceva filme, cum ar fi: Accepted (comedy), August Rush (romance), Bloodrayne2(se vrea a fi un horror pentur ca e cu vampiri, dar nu il consider.dar mi-a placut), Zeitgeist (documentar), Youth without Youth(fantasy/mistery/drama/thriller/romance).
De Youth without Youth am innebunit pe toata lumea: e regizat de Francis Ford Coppola (cel care a regizat The Godfather), e filmat si in Romania: in Bucuresti(si in Gara de Nord) si in Piatra-Neamt :X. Un film bazat pe nuvela cu acelasi nume a lui Mircea Eliade, iar filmul reda exact acea maniera a scriitorului, cum e si nuvela La Tiganci: mister, confuzie, dragoste, neimplinire.
Iar Zeitgeist m-a facut sa vad anumite chestii care pana acum nu le-am vazut, anumite asocieri care nu stiu totusi cat de adevarate sunt...dar totusi, desi e documentar si nu credeam ca am sa ma uit vreodata, este foarte interesant si plin de chestii destul de intrigante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu