joi, 11 decembrie 2008

Uoof, m-am saturat de facultatea asta

Uoof, m-am saturat de facultatea asta :( Nu imi place deloc atmosfera de la LFAC si sunt f posomorata in ultima vreme din cauza asta, dar nici nu ma trage inima sa fac ceva in sensul asta :(
Aseara-adica miercuri seara am fost cu Rox, Mirela si Alex la Iulia si am mancat peste ;)) In rest, am stat o gramada de vorba despre vrute si nevrute. Azi dimineata m-am trezit la 10juma-prea devreme... dar tot nu am reusit sa fac nimic azi! :(( uoof.. si am atatea lucruri de facut... vreau sa ma schimb!!!

Lasand chestiile plictisitoare la o parte, sa trecem la lucruri mai distractive:
Azi am fost la patinoar ;) cu ink vreo 10 ASII'sti si prieteni. A fost fain ;) Am luat si eu o tranta: am ingenunchiat si acum imi simt cum ma dor genunchii, dar o sa treaca.
Tot azi mi-am luat si cercei: Ying-Yang Love de la Alexandra ( facuti de ea si daca vreti si voi ii puteti vizita blogul pentru a vedea ce modele de cercei/bratari/coliere a mai facut, dar trebui sa va grabiti cand apar caci se vand f repede si nu face un model de doua ori - fiecare bijouterica e unicata ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu