sâmbătă, 13 decembrie 2008

Tornado soul

Ce ziceam ca ma defineste pe mine? cel putin chiar in perioada in care am facut blogul asta?! mmm... a,da: termenul de tornado soul ;)
a trecut ceva vreme de cand nu am mai gandit din aceasta perspectiva, dar uite ca sunt din nou aici gandind asa. Eu, aia: zbuciumata, si in special, vesnic nehotarata, care nu se poate decide ce si cum sa faca in legatura cu orice.
Asa ca -here i am- trecand din nou printr-o perioada de agitatie in care nu stiu ce si cum sa fac si incotro s-o apuc. am multe chestii pe cap, dar sunt prea comoda pentru a le rezolva si totusi ce rezolv asa? nimic!
Eh, macar aseara am fost la o petrecere unde m-am simtit bine, dar se putea si mai bine ( si aici ma refer numai la mine, caci evenimentul a fost ok )!
Si acus incep sa ma gandesc cu jale ca vin sarbatorile si eu tot nu am niciun plan :( Craciunul oricum era planificat sa il fac cu ai mei - cu familia, dar apoi: blanc. Dar voi vedea eu ce voi face: o scot eu cumva la capat... Sper sa imi vina inspiratia! :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu