miercuri, 24 decembrie 2008

Craciun fericit!!!

Dupa ce am ajuns acasa de la tara, m-am apucat sa fac bradul. :P Bradul ala pe care m-am incapatanat sa il am. Adica, deja aveam acasa vreo 2 bradulete mai mici si ornate deja de mama, dar eu nu... eu am vrut un brad adevarat!!! Asa k l-am avut, iar acum tre sa il ornez! Iar cum majoritatea ornamentelor rosii erau puse pe celelalte braduletze, m-am hotarat sa imi fac un brad albastru! S-asa culoarea mea preferata e albastru :P



So, I have a blue Christmas Tree and blue is always better that golden 'cause blue stands for: peace, loyalty, faith, protection and gold stands for: greedy,...) and, Redemeers: 'B' is before 'G' in the alphabet ;))

Mai pe dupa-amiaza am iesit cu Andreea M., Otilia si Alex V. sa mergem cu 'colinda' la profu' de mate. De fapt am fost sa mai stam la taclale cu el, iar apoi am fost cu fostii mei colegi pana la o ceainarie (ceva) nou deschisa: Antique (parca) unde am baut un ceai, iar apoi am plecat acasa ( dupa o mica oprire prin Petrodava sa le iau ceva de Craciun alor mei ).

Asa ca azi e Ajunul: Craciun fericit si pace in inima! Sanatate si cat mai multa dragoste! >:D< :* >:D<

Un comentariu: