marți, 9 decembrie 2008

Lately

O saptamana ce a trecut interesant si fara prea mult stres de la facultate.
Miercuri am iesit un pic in Cannabis(Best Club), iar apoi, seara, s-a oficiat cununia intre fete ;) cu stare civila, cu inele, cu buchet, cu dansul gainii cu tot ;)
Ne-am uitat si la Magadascar 2, fiind intrerupti intre timp si de Claudiu si Andrei care tot ne cantau La multi ani, dar le-am facut-o si le-am cantat si noi la ei in camera dupa ce am terminat de vazut filmul.
But it's more fun when you raise your arms like this!!
Joi am fost la Iulia mai toata ziua, iar seara ne-am intors la noi in camin, iar vineri a fost party la camera 7 cu multi sarbatoriti, care cu zile de nastere, care pt Sf.Andrei si care pt Sf.Nicolae.A fost interesant, am dansat si am stat cu Rox pan pe la 3. Au fost si Oana si Anca, care a stat pan p l 12.
Sambata am plecat la Vaslui la Roxana cu Mirela unde am vizitat un pic orasul cand am ajuns, seara am fost in Copoul din Vaslui, iar apoi intr-un club Arsenal. De asemenea, am fost si pana in Zapodeni sa il luam pe Alex.
Duminica ne-am intors acasa, iar seara ne-am uitat fetele si cu Catalin de la cam7 la Mindhunters. Desi parea plictisitor la inceput, s-a dovedit a fi destul de interesant: un pic d horror, thriller, psihologic.

So, maybe we could feed the ducks together?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu