miercuri, 24 decembrie 2008

One more week has passed

M...stiu k mai vroiam sa scriu ceva pe blog, dar am uitat sa mai intru :(
Intre timp, ce am mai facut?!

Marti am facut noapte alba si mi-am facut tema la LFAC.
Miercuri am prezentat tema2 si tema4(la care mai am ceva de modificat)...apoi am avut zii plina. Am fost la dna Marcela, am mai stat un pic de vorba cu ea.Apoi, am fost la Iulia si i-am cunoscut parintii care ne-au tratat cu diverse bunataturi din Italia. Am ajuns si un pic pe la sedinta la ASII, iar apoi m-am intalnit cu Andrei si Tamias si am fost in Arte la un joc de carti. Apoi am revenit in camin unde ne-am uitat la Pathology, iar pe la 5 am fost cu Tamias sa-l conducem la gara ( pleca acasa ).
Joi am fost la un tip Bogdan ( care l-au cunoscut fetele in Taverna ) acasa la o mica petrecere, unde am jucat ( ca de'obicei ) diverse jocuri printre care si Tzaca, Mima ( prea tare :X ) si Ha! ( unde am crapat de ras =)) )...
Vineri - ultima zi in Iasi asa ca am fost sa vedem ( in sfarsit ) luminitele din oras. Ne-am plimbat pe Stefan ( super luminitzele :X :X shi globuletzele -> poze muuuulte ) si am ajuns si pe la Palat. Apoi, ne-am gandit sa mergem undeva sa ne incalzim un pic si, dupa ce am cutreierat toata zona Halii, am ajuns in OldTimes. Apoi am mai continuat un pic seara in camin...
Sambata : bye-bye Iasi, Home here I come :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu