marți, 30 decembrie 2008

A doua zi de Craciun .... PEOPLE!

Azi am reusit sa ma intalnesc cu multi oameni si sa imi iau cateva griji de pe cap..
Mai intai am fost la o reuniune de familie, apoi m-am intalnit cu Fido, Andrei Barli si Raluk si am fost la o ciocolata calda in Tonique. Apoi,m-am intalnit cu cativa dintre fostii colegi de liceu si am fost in Central. Dupa ce au plecat ei, am ramas la o canapea cu Sim si niste prieteni d'ai ei si am ajuns sa joc si biliard... si surprinzator, nu am fost asa catastrofala ca de'obicei... Iar apoi, m-au scos Radu si Bogdan de acolo si am ajuns in Apollo, unde m-am mai intalnit si cu Dada, Speedy, Victor, Fox si Laura.... Deci, azi a fost o zi plina! :D si fericita... si plina de zapada... ( ca tot am luat un mozol, dar unul finut fara sa fac prea mult brrr... dupa; si cu o scurta, micutza bulgareala )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu