marți, 30 decembrie 2008

The old gand

Sambata am fost la nas'miu si am mancat... si am mai stat cu verisorii mei si am vazut strutzii pe zapada... ;))
Duminica, ne-am intalnit fosta gasca. Mai putin Stef si Raluca.
Raluca era pe la Cheile Bicazului, iar Stef urma sa plece la Cluj, asa ca am trecut un pic pe la el si am stat putin de vorba general despre una alta. Imi pare rau ca nu am apucat sa ies cu el vacanta asta si sa stam la taclale cum ar fi trebuit. Nu stiu ce s-a intamplat, dar timpul a fost in defavoarea noastra complet de data asta. Sper sa reusim totusi sa ne mai vedem pana de Paste, poate in vacanta dintre semestre si sa mai stam de vorba... :(
Eu vroiam sa mergem cu telegondola, sa vad orasul pe zi, si acoperit cu zapada... dar era o coada prea mare asa k am lasat-o balta si am mers in Lido ( e fix langa gara ) -> moama ce scoruri au astia acolo. f.ieftin! nu stiu cand s-a produs schimbarea asta, dar am baut o ciocolata calda cu 2 lei si 100 de angelli cu 4 lei! wow!
Apoi ne-am decis sa mergem undeva pe langa stadion: in Sestri (mmm...oare asa se scrie?!) unde ne-am mai adunat cu ceva lume si am ajuns sa jucam "Killer, preda-te!" cu cartonasele alea pe care se pun bauturile ;)))
Undeva pe la 1 noaptea, am ajuns si prin Lory's ( langa biserica noua Precista ) unde am intrat in plin karaoke pe muzica populara :)) prea tare... Am ajuns si am pus si noi cateva melodii la karaoke printre care Andri Popa, Queen - We are the Champions, Voltaj - 20 si S.O.A.D - Aerials, iar apoi ne-am indreptat si noi spre casele noastre ca se facuse destul de tarziu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu