miercuri, 22 decembrie 2010

Premiu perfecte.ro

Prin octombrie, chiar înainte de ziua mea, primesc un e-mail în care sunt anunţată că am câştigat la un concurs şi că trebuie să le trimit o copie după buletin. Mă uit, da, într-adevăr participasem la acel concurs, unul organizat de perfecte.ro şi ProTv, iar adresa de e-mail a expeditorului era de forma numeprenume@protv.ro, deci era legitimă. Bun, trimit eu copie după buletin scanată şi aştept...şi aştept...şi nimic. Am trimis vreo 2 e-mailuri persoanei respective, apoi pe la sfârşitul lui noiembrie am trimis un email şi celor de la protv şi le-am zis că sunt neserioşi, dar acum recent, am scris pe pagina de facebook a sitului perfecte.ro şi erau aşadar obligaţi să îmi răspundă >:) şi au zis că voi primii premiul în curând şi uite că azi mă sună o tante să îmi zică să cobor că trebuie să îmi dea un plic. Eu eram fel-convinsă că e altceva, dar se pare că a fost premiul meu şi cu ocazia asta am aflat şi eu ce am câştigat şi anume: "Noua şi scurta viaţă a lui Bree Tanner" de Stephenie Meyer. Speram la saga Amurg, dar e ok şi aşa ;)) Şi dacă tot se apropie Crăciunul, o să pun şi cartea sub brad :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu