sâmbătă, 11 decembrie 2010

Cinema time

Pe anu' ăsta nici nu îmi mai aduc aminte când mersesem ultima dată la cinema, dar uite că a apărut Harry Potter şi Talismanele Morţii - partea I şi a trebuit să îl văd la cinema. 1. pentru calitate şi atmosferă şi 2. pentru că ar fi durat ceva până să apară pe net o variantă bună de vizionat. A fost frumos...mi-am mai adus şi eu aminte ce am mai citit acum ani şi ani de zile şi abia aştept să văd şi partea a II-a şi ultima, cu părere de rău însă că se va termina seria de filme Harry Potter.

Acesta a fost primul omagiu adus copilăriei mele, perioadă când am citit toate cărţile din acestă serie. Al doilea omagiu care urmează să îl aduc e prin vizionarea celui de-al treilea film din seria Cronicilor din Narnia în varianta 3D :D. De ce zic omagiu? Pentru că eram chiar mai tânără când am citit şi toată seria de cărţi Cronicile din Narnia...perioadă când ţin minte abia aşteptam să citesc următoarea carte pentru a vedea ce se mai întâmplă. Aşa îmi aduc aminte şi perioada când am aflat prima dată că urmează ca aceste cărţi să fie ecranizate, moment care mi-a adus o foarte mare bucurie. Ce-i drept e că atunci când eram mică, povestea acestei serii avea alt farmec pentru mine, acum fiind mai mare, mi-am cam pierdut din interes, însă curiozitatea tot există şi vreau să mi-o astâmpăr :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu