sâmbătă, 11 decembrie 2010

Craciun din inima de student 2010

Tocmai ce m-am întors de la cea de-a VII-a ediţie a Balului de caritate organizat de ASII şi m-am gândit să îmi împart şi eu părerile legate de acest eveniment. În primul rând felicitări celor care s-au implicat şi au făcut posibil acest eveniment.

Legat de licitaţie, au fost obiecte frumoase numai bune de luat acasă, bani să fi avut. Din păcate acest eveniment nu a avut o promovare offline chiar cum se cuvine, iar ca public au fost în principal studenţi, care sunt renumiţi pentru lipsa de bani ;)) Ca urmare, multe obiecte nu s-au licitat pe cât meritau.

De momente artistice nu s-a dus lipsa, care mai de care plini de talent. În primul rând mi-a plăcut cvartetul de fete ARTEMIS care au cântat minunat şi Albert Casandruc care ne-a bine dispus cu folk: melodii atât creaţie proprie, cât şi cover-uri. Mulţumiri trebuie aduse şi formaţiei Nivelul II şi felicitări pentru spectacol, corului studenţilor de la Medicină, domnişoarei Ana-Maria care ne-a încântat şi ea cu câteva piese folk şi celor 2 "neo-"magicieni.
De asemenea, merită menţionat şi faptul că pentru strângerea de fonduri şi lucruri pentru beneficiarii de anul acesta au contribuit semnificativ cei de la Embarcadero şi cei de la ASJ.

Sper că şi cei care au participat la eveniment s-au simţit la fel de bine ca şi mine, ba chiar mai bine...şi sper ca cele 2 micuţe din familia Gogu să aibă parte de un Crăciun de neuitat împreună cu părinţii lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu