marți, 7 decembrie 2010

Legend of the Seeker

În ultima vreme, mi-am dat seama că imi plac filmele care sunt cât mai departe de realitate...cu cât mai aproape de fantastic cu atât mai bine. Uite aşa am dat şi peste un serial de genul numit Legend of the Seeker plin cu magie şi fantastic. Din păcate are doar sezoane şi nu vor mai apărea altele, iar astăzi am văzut ultimul episod din serie. Şi Merlin s-a terminat: duminică am văzut ultimul episod din sezonul 3...iar de acum trebuie să aşteptăm vreo jumătate de an - cred - pentru următorul sezon. Restul serialelor la care mă uit, adică: The Vampire Diaries, Supernatural, Life Unexpected, Gossip Girl şi Hellcats bănuiesc că de acum intră în vacanţa de iarnă deci trebuie să văd ce voi face cu timpul meu de acum. Sper doar să nu mă bată gândul să mă apuc de vreun alt serial cu care să îmi pierd timpul pe durata vacanţei, deşi am găsit unul nou numit The Listener, în care este vorba de un tip care poate citi gândurile...deci da, pe gustul meu :P
Cam atât pentru acum...sper să mai am timp să mai scriu câte ceva pe paginile tale, dragă blog.

Yours trully,
Andreea ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu