miercuri, 15 decembrie 2010

Basme si filme

V-am zis nu demult că urmează să merg la Cronicile din Narnia 3D. Ei bine, am fost şi a fost super, cel puţin pentru mine, şi mai ales, pentru copilul din mine :D

Şi dacă tot am mai fost pe la câte un film în ultima vreme la cinema, am mai văzut şi câteva trailere la filme ce trebuie să apară şi am observat:
1. o grămadă de filme 3D...mai toate     şi
2. o grămadă de (mai mult sau mai puţin)basme ecranizate: Red Riding Hood (care nu se anunţă a fi aşa basm pentru că genul se încadrează în drama, thriller), Rapunzel aka Tangled (animaţie şi 3D), Gulliver's Travels (care se anunţă a fi o comedie pe cinste în care joacă Jack Black) şi Yogi Bear (tot animaţie 3D).

Pe lângă acestea, mi-am zis să îmi notez nişte filme la care ar trebui să mă uit: (2see)
- mai întâi ar trebui să văd şi eu partea a doua şi a treia din Piraţii din Caraibe pentru că mai nou, va apărea şi partea a patra în care vor juca Johnny Deep cu Penelope Cruz;
- de văzut The Tourist mai ales pentru că vreau să văd cum s-au înţeles pe platourile de filmare Johnny Deep cu Angelina Jolie;
- de văzut Love and Other Drugs just because I like the main characters :D;
- de văzut Rio, o animaţie 3D cu papagali :D ce pare foarte faină;
- dacă tot am ajuns pe la animaţii, poate nu ar strica să văd şi eu Legend of the Guardians - The Owls of Ga'hoole care e cu bufniţe deşi nu m-a convins aşa de tare că merită văzut;
- aaa...şi neapărat trebuie să pun la downloadat când ajung acasă partea a doua şi a treia din TinkerBell de existenţa cărora abia am aflat :P

Şi dacă tot suntem la filme, what's up with the movies "The Girl Who..." bla-bla-bla... Nu ştiu dacă ştiţi despre ce vorbesc, dar sunt nişte filme apărute - se pare - în acelaşi an (2009) şi care se numesc: The Girl with the Dragon Tattoo, The Girl who Played with Fire, The Girl who Kicked the Hornet's Nest. Se pare că sunt bazate pe o trilogie, dar nu înţeleg de ce au apărut toate 3 în acelaşi an? Anyway, cam atât pentru acum... mai vorbim noi ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu