miercuri, 22 decembrie 2010

Luminite in Piatra Neamt

Am ajuns şi eu într-un final acasă, mai exact: ieri, aşa că azi am ieşit şi eu un pic în oraş şi am făcut şi câteva poze pe la luminiţe :D
Urs polar luminite Piatra Neamt
Urs polar din luminite Piatra Neamt
Luminite Piatra Neamt
Luminite in Piatra Neamt pe Bd. Republicii
Luminite centru Piatra Neamt
Luminite in centru Piatra Neamt
În drum spre casă mi s-a părut că aud într-o parcare nişte muzică de Crăciun, dar se auzea suspect de tare...mă gândeam că poate or fi nişte lăutari. Ajung acasă, nu trece mult şi aud cântându-se melodii de Crăciun. Erau vreo 7-8 Moşi Crăciuni care cântau din instrumente de fanfară în parcarea blocului meu. Am încercat să fac nişte poze de la balcon, nu prea mi-au ieşit, dar dacă vreţi să aveţi o idee: here you go:
Fanfara de Mosi Craciuni Piatra Neamt
Fanfara de Mosi Craciuni Piatra Neamt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu