vineri, 21 ianuarie 2011

Adventureland

Am zis că e momentul să fac o pauză de la asedierea serialului Gilmore Girls și să mă mai uit și la altceva. Așa că ieri m-am uitat la Adventureland, un film pe care l-am ales după actorii din rolurile principale și anume Kristen Steward (Bella din Twilight) și actorul principal din The Social Network. Deși mă avertizase cineva că nu e cine știe ce filmul, mie mi-a plăcut, chiar dacă nu a excelat. Prea multe nu am să vă spun decât că e vorba de o vară nebunatică pentru amândoi.

De acum rămâne să mă mai uit la Step up 3D, dar între timp continui să mă delectez cu Gilmore Girls la care am observat că vizionez cam câte un sezon/săptămână. Deja la sezonul 3, aproximez că mai am o lună și termin seria. Deși..., de săptămâna viitoare încep să apară și serialele la care sunt up-to-date gen Gossip Girl, Supernatural, Hellcats, The Vampire Diaries sau Life Unexpected care a apărut deja, dar la care mă gândesc să renunț că mă enervează prea tare personajul principal. O surpriză plăcută am avut-o când am aflat că un serial care avea doar un sezon, la care abia m-am uitat, dar care a fost lansat în 2009...va avea continuare în 2011 și anume The Listener, la care va apărea sezonul 2 în curând.

A...și dacă tot vorbiși de Gilmore Girls, țin să precizez și efectul acestui serial asupra mea și a colegelor mele de cameră care și ele se uită la serial: mie îmi vine să mănânc numai la mac aka McDonalds (hamburgeri și cartofi prăjiți), o colegă e mult mai into pizza decât de obicei, iar cealaltă a început să devină coffeine-addicted. Așa că vă sfătuiesc să vă gândiți de 2 ori înainte să vă apucați de acest serial, în cazul în care acesta era un gând care vă dădea târcoale ;))

În rest, filme în plus care aș vrea să le văd ar fi: No Strings Attached, The Tourist (doar ca să îi văd jucând împreună pe Angelina Jolie cu Johnny Deep), Season of the Witch (care e filmat în România, dacă nu mă înșel) și mmm...cred că ar mai fi câteva, dar astea sunt primele în ordinea de idei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu