miercuri, 26 noiembrie 2008

Daily

Da, iar am stat pana tarziu :( nu mai reusesc - se pare - sa ma bag la somn inainte de ora 3-4 si asta e destul de grav :( trebuie sa imi schimb programul de urgenta!
Dar ce sa-i fac daca sunt prea comoda si ma las pe ultima zi?!
Am lasat proiectul la engleza care il aveam de facut pe a doua zi pana in ultima clipa si bineinteles ca iar am stat pana tarziu in noapte ca sa il fac ( pana la 6 dimineata, mai exact ). Dar macar am mai avut si pauze cum ar fi pauza de mar de pe la 4 ;))
dar a fost destul de ok prezentarea. am facut despre Coca Cola si Craciunul - mai exact, despre reclame: cu Mos Craciun, cu ursii polari, cu camioanele pline de luminite... :P Chiar imi plac reclamele de la Coca-Cola si asta ultima imi aduce aminte de conceptul "sharing is love" :P
Am aflat ca am si stelutze destul de multe la activitate ( la engleza ) asa ca sunt happy... si d'acum ar trebui sa ma pun un pic la somn k azi noapte am dormit si eu..mm..vreo 2ore jumate ?!

Faza zilei: somnul lui Catalin ce si-a pus amprenta pe fata lui in timpul orei de engleza :P ai fost prea tare, Cata ;))

note for miself: sa mai pun poze pe blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu