vineri, 14 noiembrie 2008

Chisinau

Si, saptamana 27.10-2.11 a fost Studentiada. S-au organizat o gramada de chestii faine pentru studentii din Iasi; dar eu pan la urma am participat la un concurs de tras cu arcu. Fiind pentru prima data in viata mea knd am tras cu arcul bineinteles k nu am avut norocul incepatorului si am ratat in mare parte tinta ;) dar nah, macar a fost o experienta faina si chiar mi-ar fi parut rau sa nu fi participat.
Vineri era programata o excursie de o zi in Chisinau si chiar imi pierdusem sperantele sa pot merge, mai ales k m-a apucat seara de joi fara sa am vreun raspuns din partea organizatorului.
Pana la urma, excursia s-a amanat pe duminica, cand am mers cu: Oana, Anca si Ilinca. A fost super fain, o alta experienta noua, un nou loc vazut - ba mai mult, o noua tara vizitata ;)
Am fost si am vizitat cu grupul Muzeul de Istorie, apoi am fost si am mancat la o cantina, iar apoi am mers cu fetele intr-un parc mare pentru a ma putea intalni cu Iulia si Nicu :D Chiar imi era tare dor de ei si m-am bucurat enorm k am avut ocazia sa ii vad si sa mai petrec ceva timp cu ei. Ne-am apucat de povestit ce am mai facut si de amintiri din asta vara... pentru un moment m-am simtit inapoi in parc, asta vara. Uoof, mi-e dor de tot ce a fost asta vara, desi, nu cred ca se va mai repeta.. mm...voi vedea.. A fost frumos si in final, asta conteaza cel mai mult.
Dar de ajuns cu amintirile, Chisinau a fost frumos, mai ales vizitat alaturi de fete si de cuplul meu preferat de moldoveni ;))

ps.m-am intors de acolo cu bomboane de la Bucuria si din Ucraina ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu