miercuri, 19 noiembrie 2008

Ya..->home

Chiar daca e miercuri, m-am decis sa plec acasa...asa ca acum tastez cu talent din fata compului de acas.. mmm... e dragutz acas... 8-> cel putin acum e! :P
maine tre s ma intalnesc cu Andrei :D , iar vineri sau sambata vine si Cash si sper sa ma intalnesc si cu ea;
a..si ink ceva, orasul se pregateste a sarbatoare..peste tot umbla omuletii ca sa orneze centrul cu beculete si cu instalatii care mai de care ... i love my town :P

propunerile mele pentru aceasta perioada:
- mai intai si mai intai, sa ajung sa vad noile constructii care se mai fac prin oras ( gen cele 2 mall-uri care am auzit ca se construiesc );
- sa ajung prin Roman sa fac cumparaturi de papucei.. sau pe undeva, inafara orasului;
- sa ma plimb;
- sa ajung prin Dracones;
- sa ma plimb ;))

acum, voi reveni pe la finalul saptamanii sa fac bilantul; sa vad daca am reusit sa fac macar cateva din chestiile care mi le-am propus :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu