vineri, 7 noiembrie 2008

Scaricica

Well, pentru weekendul 25-26 octombrie, am zis ca rezerv ceva special: o intalnire cu prietenii la Piatra-Neamt.

Day one..

Asa ca vineri au venit fetele mele din Iasi : Oana, Anca si Dionnea...
cand inca nu se dezmeticisera ca ajunsesera in Piatra, le-am luat frumos de manuta si le-am dus la telegondola.. am inceput sa urcam pe lumina - aproape de inserat, apoi ajungand spre varf, am prins o ceata densa. sus, Dioneea s-a jucat cu un catelus ( Dioneea - cea cu fobie de caine, si-a invins pentru un moment teama), iar la intoarcere, am putut observa marea de lumini ce se intindea asupra orasului noaptea..
Apoi am mers putin prin oras si am ajuns in centru si am urcat pe scarile de la Teatrul Tineretului pana sus la Turnul lui Stefan cel Mare, unde am facut poze.
Pana la urma, a venit si tata sa ne ia si am mers la cabana de la Scaricica unde avea sa se petreaca evenimentul.
Inca de cum am ajuns, nasul Trenchea ne-a luat in primire cu glumele lui si cu multa mancare ;) si bineinteles, si cu o visinata taaaaaaare buna.
Am stat noi cat am stat, apoi am desfacut cadoul de la fete: un lampadar tare dragutz mooov :X, un fular moov, candelute in forma de broscute ( pe care am sa le adaug la colectia mea de lumanarele ) si mi-au placut mult si mesajele de pe ambalajele de becuri ;)) Ms fain, fetele! :* >:D<>:D<

Un comentariu:

  1. nu chiar toata lumea s-a facut f.vesela [-( ...da...a fost frumos; mi-a placut mult orasul si plimbarica pana la lac...locuiesti intr-un rai, trebuie sa fii f.fericita >:D<

    RăspundețiȘtergere