vineri, 14 noiembrie 2008

Halloween

Da, se pare ca va mai trece o vreme pana voi reusi sa ma aduc cu posturile la zi, dar pan atunci: here it goes :P
Primul Halloween pe care l-am petrecut. Macar am avut intentia :P
M-am intalnit cu fetele la Anca, ne-am aranjat toate care mai de care, eu cu costumatia de diavolita >:) si pan l urma ajungand toate cu margelute la manute ;)) Asa k am devenit surorile Margeluta :P
Am fost mai intai in Club Two unde mai era lume multa costumata, iar apoi am ajuns in Skye, unde nu se tinea cont k e Halloween sau nu, dar unde ( desi am prins o razie de politie ), ne-am distrat super tare :P

Un comentariu:

  1. v-ati distrat voi super tare...dar la mine s-a gandit cineva? :o3 ...ma constumam si eu in rockerita si gata:D simplu:D ce-i drept costumul tau a fost foarte fain, si al oanei inventiv:D

    RăspundețiȘtergere