miercuri, 26 noiembrie 2008

Pub 1431 si Show in Camera 7

Duminica dupa ce m-am intors in Iasi am fost cu fetele din camera si cu prieteni de'ai lor in oras. In Kaze era inchis si dupa ce ne-am mai plimbat noi asa prin centru am ajuns in final in Pub 1431 unde am gasit locuri.
A fost super fain, am facut o gramada de poze cu scheletul ala suspendat pe scari si cu un cap de mort si o groaza de bascalie. :P
Ajunsi in camin eram pusi pe show si pana la urma am ajuns la un coelg de grupa de la parter in camera.
Mai intai am fost cu Mirela si Alex pana la Fundatie sa facem niste cumparaturi si am facut un pic si alergarea de seara cu o catzelusha dragutza de la noi de la camin care ne-a condus pana la magazin si inapoi. :p
Apoi am ajuns in camera 7 unde am jucat Tzaca cu 3 si 4, Fripta si alt fel de Fripta, dar pe genunchi - pana si-a invinetit lumea care mai de care picioarele ;))) Am jucat si ruleta pe shoturi de vin ( tare bun si acrutz mai era vinul ala ) si am mai ajuns asa spre dimineata si pe la niste jocuri de carti ( mm.. macaoa parca era )
In final am ajuns si eu la somn pe la 6 dimineata dupa o noapte super faina in care m-am distrat si am mai avut ocazia sa mai cunosc si niste omuletzi noi ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu