joi, 15 aprilie 2010

Bitza - Rugaciune

Datorita colegei mele de camera, azi am dat-o pe hip-hop. Am inceput cu Bitza, am continuat cu Veritasaga si Dagga si posibil mai incolo House of Pain. Pana atunci va las sa va delectati cu:



Bitza - Rugaciune

Am un Dumnezeu sus care ma vede
Indiferent de cata durere pot sa strang
Pe-acest pamant, de cata patima pastrez in gand,
De cata ura sunt inconjurat pe-acest pamant,
Pot sa-ncerc sa cant, sa multumesc Tatalui Sfant
Care mi-a dat de multe ori taria sa nu fiu infrant,
Care m-a ajutat de multe ori sa ma ridic
Atunci cand viata nu-mi mai oferea nimic.
Dac-am facut bine sau rau nu poate spune decat El
Cand o sa-mi dea sentinta: sub pamant sau Cer,
Pot doar sa sper c-o sa fiu judecat prima oara liber,
Prima oara sincer, indiferent de cate lucruri am in portofel
Sau de faptul ca sunt imbracat un pic alt fel.
Pot sa sper pan' la capat, stiu ca nu ma-nsel,
Lupt pan' la capat, sunt cu mine sincer,
Mi-a mai ramas doar un parinte
Caci celalalt e dus si stiu in sinea mea ca e langa tine, Sus,
Imi lipseste chiar si-acum dupa mult timp
Si stiu ca ma priveste chiar acum zambind,
Si-as vrea sa fiu vreo cinci minute-n locul tau sa-i spun
Ca are-un fiu mandru de tatal sau,
Sa-i spui ca nu am cum sa-l uit si-as vrea sa stii
C-astept cu nerabdare clipa cand ne vom reintalni.
Iti multumesc pentru ca am reusit sa fiu tare,
Iti multumesc pentru fiecare rasuflare,
Iti multumesc pentru oricare lucru bun
Pe care am reusit sa il fac sau sa il spun.
Incerc sa nu mai plang, ca sunt aproape sigur
C-atunci cand o sa vin la Tine n-o sa mai fiu singur,
O sa-mi vad prieteni, rude, multi la care tin
Poate o sa pot sa-mi sting setea cu un pahar de vin,
Turnat de un prieten bun pe care-l vad cu lacrimi,
Gandindu-se ca sunt in lumea asta mult prea multe patimi,
Si-as vrea sa ma-nteleaga-atunci cand spun
Ca este cineva deasupra noastra mult mai bun,
Este cel care priveste, judeca si da verdictul,
Si mana caruia imi mangaie in orice clipa sufletul,
Am impacat cugetul ca doar in ochii lui pot aparea drept acuzatul,
Pot sa cad, sa ma ridic, sa alerg
Ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat
Caci El este acel ceva la care ma gandesc mereu,
Singurul ce priveste intotdeauna in sufletul meu,
Stiu c-o sa-mi primesc pedeapsa pentru ce-am facut,
Pentru fiecare clipa-n care nu am vrut,
Pentru poruncile pe care le-am calcat, dar Doamne,
Pleaca-ti urechea caci te rog in continuare,
Odihneste-mi tatal numai la dreapta ta,
Fereste-mi de griji si necazuri familia,
Rogu-te, Doamne, da-mi puterea-n continuare
Sa merg mereu cu capul sus si sa pot fi tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu