duminică, 18 aprilie 2010

Amintiri din vacanta de Paste

M-am dus si eu acasa ca tot omul de Paste sa il petrec cu familia. Asa ca de vineri pana luni am fost plecata la tara, la bunici, la Valea-Seaca unde am stat cu bunicii, parintii si unchiul cu matusa mea si am fost duminica la inviere la biserica. Fara net, fara semnal prea bun la telefon, m-am relaxat si eu cateva zile.

Luni am venit in oras, la net, m-am bagat din nou pe DigiPhoto :P Apoi, m-a sunat Mara, o fosta colega de gimnaziu ca se reface reuniune sa mergem la gratar asa ca am inceput sa dau de fetele "mele" sa vad ele ce fac. Si asa am aflat ca nu am cu cine iesi in vacanta asta :( Irina era in Italia, iar Raluca si Andreea deja plecasera din oras. :( sad

Eh..am mai iesit eu asa oleaca prin oras la plimbare, am fost in Mall la Takko :X si mi-am luat mai multe bluzite :p si a venit vineri cand m-a sunat Simona sa imi spuna ca se afla in oras si daca nu vreau sa iesim. Bineinteles :P
Am iesit, ne-am plimbat, si apoi am auzit ca s-a deschis o noua berarie in oras: berhaus, langa podul de spital si ca in seara respectiva se canta. Bun, a ramas sa iesim si pe seara. Pe la 8 m-am dus in Izvoare sa o iau pe Simona si am venit la berhaus, unde canta Radu si Andrei. Au zdranganit ei pe acolo la chitari, apoi au venit si ei la masa si am stat de vorba. uuu...se intorsese Radu in tara :P Din una in alta, am inteles ca este petrecere drum'n'base sus pe langa Gospodine. cool :D si uite, asa am ajuns si pe acolo. La inceput, toata lumea statea jos si isi inpingea coate care cum sa se ridice sa se duca pe ring sa danseze. Intr-un final, ne-am hotarat si s-a umplut ringul.

Nu pot sa explic ce senzatie mi-a dat aceasta iesire. In Iasi, nu cunosc lume de genul si chiar daca se fac astfel de petreci nu prea am cum sa aflu de ele si nici nu as avea cu cine sa ma duc :( Dar uite, ca am fost in vacanta si m-am zbantuit si eu oleaca pe ritmuri "exotice" si mi-am adus aminte de cum era cand mai mergeam si eu la petreceri cu rock'n'rave - ideea mea de o petrecere reusita;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu