luni, 12 ianuarie 2009

Un nou an

Dupa cativa ani in care se pare ca am avut ceva ghinion de Revelion, in sfarsit am avut parte de unul mai ok, alaturi de oameni cu care ma inteleg si cu care ma simt bine. Asadar, am petrecut 2 zile la Vaslui in care am experimentat putin si din viata la tara, la discoteca din Zapodeni ;))
* Pe'acasa am mai petrecut putin cu Barli, Fido, Cash, Irina&co :P, iar apoi am revenit in Iasi pentru a face fata cu brio (sper) stresului ce va urma :(
* Am trecut cu bine de temele de la LFAC si peste cea de la AG ( zic eu )... acum mai urmeaza proiectul la RC de care mi-e cel mai frica, partialele la BD si TJ si examenele finale de la AG si LFAC.
.... dar destul despre scoala!
De prin Iasi:
Am incercat sa ajungem undeva departe, prin Nicolina ... la Alila, unde se zvoneste a fi cea mai buna pizza din oras, dar era full asa ca pana la urma am ajuns in Tudor, langa Mall, la Magic Pizza.
A doua oara am avut o tentativa sa iesim in Warda, unde la fel se zvoneste a fi cea mai buna shaorma din oras, dar era inchis, la Mamma Mia era prea full asa ca am sfarsit prin a ajunge la Alila, unde am prins loc si am mancat pizza si intradevar e buna :X

Deocamdata mai rar cu iesirile... LA INVATAT! k maine am partial la BD :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu