joi, 29 ianuarie 2009

Prin sesiune

Cu toate ca toate lumea se gandeste cu groaza la sesiune si este plina de stres in aceasta perioada, ei bine aici nu e cazul meu, si nici a celor de la Informatica :P Mai greu a fost inainte de sesiune cu predare de proiecte si de teme, dar acum in sesiune totul e relax. 2 examene in 2 saptamani la intervale de o saptamana. Tot timpul de pe lume sa inveti ( daca vrei! :P )

Pana acum am trecut cu bine la mai toate materiile. Toate merg bine si frumos.
Mai am sambata un examen si am scapat :P si apoi vacanta: 2 saptamani de relaxare si somn (sper).
Si totusi ma gandesc ce am sa fac cu/in cele 2 saptamani. Ma batea un gand sa ma duc pe undeva, dar nu stiu daca am sa apuc... mmm....voi vedea!

Pana una alta, am mai facut un joc de whist pe la noi prin camera si o mica narghilea :( pacat ca inca nu i-am dat de capat cum sa o fac klumea :( sper sa reusesc candva


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu