luni, 7 noiembrie 2011

Yammy

Te întrebi unde ai putea găsi un restaurant cu mâncare bună şi un ambient deosebit în Iași? Ei bine, ai picat unde trebuie.

Astăzi am fost, după ceva vreme, să mănânc din nou la Restaurantul Belleville (în Tudor, pe Ciurchi, după T19, în cadrul Hotelului Belleville). Chiar recent mă gândeam că timp de o săptămână le-am făcut reclamă la mai mulți oameni şi pe bună dreptate. De ce? Pentru că e pur şi simplu minunat la ei:
- O servire ireproşabilă din partea chelnerilor, care au un fel unic de a trata clienți; se vede că sunt orientați spre satisfacea acestora: iţi pot recomandă un fel deosebit de mâncare în funcţie de preferinţe şi azi chiar am rămas surprinsă de faptul că la final, când m-am ridicat, chelnerul a făcut un gest deosebit și a venit şi m-a ajutat să îmi îmbrac geaca.
- Mâncare de nota 20 se vede că e proaspăt făcută, deosebită atât prin calitatea ingredientelor, cât şi prin cantitatea oferită și metoda de prezentare.
- Și un ambient plăcut, cel puţin pentru gustul meu, deorece niciodată nu e prea aglomerat și e drăguț aranjat, ceea ce îi oferă o notă mai intimă.

Este un local deosebit și îl recomand cu căldura și pentru atunci când vrei să savurezi o mâncare caldă și bună și pentru atunci când vrei să îți scoți prietena la o cină romantică și pentru atunci când vrei să impresionezi pe cineva, pentru că, fără doar și poate, o vei face.
Poftă bună! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu