duminică, 27 noiembrie 2011

Too much Sloth. Chapter 1: Books

So many great things to do in life, so much sloth :(
I have to fight it, but...later ;))

Tocmai am dat peste o poză veche de prin calculatorul meu: una cu Akasha și Lestat... Aproape că am uitat de Anne Rice si ale sale Cronici ale Vampirilor de când cu The Vampire Diaries si Twilight si True Blood. Chiar stăteam și mă gândeam într-o zi cum de au inceput mie să îmi placă vampirii atât de mult. Știu că Anne Rice a fost cea care mi-a trezit această 'pasiunea' undeva prin gimnaziu și dacă nu mă înșel o prietenă de-a mea a fost cea care a împrumutat prima de la bibliotecă  'Interviu cu un vampir'. Apoi au urmat și restul din serie. Și totuși încă nu le-am citit pe toate.

Țin minte că prima dată am auzit de Twilight Saga în vara lui 2008 când abia începea să se facă cunoscută, dar am zis că nu mă apuc de citit până nu termin toate cărțile din seria Cronicile Vampirilor. Dar apoi am auzit că apare film si am zis că hai să le citesc.

Apoi a apărut The Vampire Diaries și am citit și acolo, după ce s-a terminat primul sezon, vreo patru cărți, dar nu se merită căci sunt mult mai nașpa decât serialul: chiar acesta este un bun exemplu de 'filmul bate cartea'.

Ar mai rămâne să mă apuc acum de citit Misterele Vampirilor Sudului, seria de cărți pe care e bazat serialul True Blood, dar suuuunt o grămadă.

Ceea ce mă readuce la cărțile rămase de citit din seria Cronicile Vampirilor și anume: încă 5 din 12. Trebuie să reușesc să le termin și pe cele rămase că doar patru dintre ele deja le am acasă.
Și tot din seria cărților ce le dețin, dar încă nu am apucat să le citesc fac parte și Eragon și Eldest din seria 'Ciclul Moștenirea'. Și lista ar mai continua... Dar până se mai mărește, poate reușesc să o mai micșorez.

Și ar mai fi și seria Stăpânul inelelor din care am reușit să citesc doar prima carte și jumate din a doua, dar măcar știu de la cine să le împrumut. Că doar nu se compară citirea cărții (fizice) cu citirea de pe suport digital.

Aaa...și subiectul 'cărți' e doar unul din multe de pe lista 'great things to do in life', dar restul pe data viitoare. Now back to homework.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu