vineri, 29 octombrie 2010

Life care

Tot patruland siturile de joburi si aplicand pe diverse pozitii, am fost chemata intr-o zi la o prezentare a companiei Lifecare. Am dat un scurt Google si am aflat ca este ca distribuie produse Bio, iar aici puteti rasfoi catalogul online pentru a vedea ce produse ne ofera si la ce preturi. De specificat ar fi faptul ca partenerii, adica cei care decid sa se inscrie (GRATIS), au o reducere de 20% la produse.

Apoi, ce inseamna BIO? Inseamna produse ce sunt obtinute pe baza de ingrediente naturale, ce au fost crescute fara chimicale sau modificate genetic. Asta pe scurt asa cum vad eu lucrurile...

Unul din lucrurile care le-am auzit la prezentare a fost ca la un moment dat au ajuns ei intr-un sat si cand sa le prezinte produsele: "a...aveti puterea ursului? da, vrem". Intreband-o si eu pe mama daca a auzit de asa ceva a zis ca stie ca rude de'ale mele folosesc. Deci nu se poate ca tot ceea ce mi-au spus ei acolo sa fie minciuna.

Oricum, treaba e ca duminica, 31 octombrie, ora 18:00 la hotel Europa (IASI) va avea loc o prezentare a companiei si a afacerii, unde va fi ca invitat special un Director de la care, zic eu, sunt numai lucruri de invatat. :P

Asta sa pe scurt. Pentru mai multe informatii sa ma intrebati! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu