joi, 30 septembrie 2010

Stunt cars Show @Piatra-Neamt


Am venit și eu acasă miercuri și pe tot drumul de cum am intrat în oras am văzut pancarde mari cu niște mașini. Fiind dese am reușit să deslușesc și mesajul care era transmis de acestea și anume: în acest weekend, de vineri, 1 octombrie până duminică, 3 octombrie, la orele 18:30 va avea loc un show de excepție la Punte Ștrand și anume Stunt Cars & Monster Truck Show - un spectacol oferit de trupa „Alexander Neigert” care este printre primele cinci trupe de acest fel din Germania.

Mi s-a părut grozavă ideea de a organiza un astfel de spectacol în Piatra-Neamț, ba chiar în România, pe care nu credeam că voi apuca să îl văd vreodată în realitate, ci doar în filme. De abia aștept să merg :D și voi reveni cu poze după spectacol :D



După un scurt Google am aflat că această echipă de cascadori a oferit reprezentații în mai toată țara încă de la începutul anului și mai jos veți putea citi și mai multe informații legate de spectacol.

Timp de 100 de minute show-ul va prezenta spectatorilor șapte numere de senzaţie cu maşini care merg în echilibru pe două roţi pe un circuit de 200 de metri cu cascadori și chiar cu persoane din public, sărituri sau treceri printr-o perdea de foc, salturi uriașe peste rable înșiruite (oferite de REMAT :D). Potrivit organizatorilor, atracţia show-ului vor fi două maşini „Big Foot": Samson și Godzilla, care au cauciucurile de dimensiuni gigant, de aproximativ doi metri înălţime și care vor face una cu pământul orice mașină li se vor nimeri în cale.

Preț bilete: 20 lei pentru cei care stau in picioare / 25 lei pentru a beneficia de un loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu