miercuri, 22 septembrie 2010

DigiMobil

De cativa ani, am acasa net de la RDS. Stau si imbatranesc asteptand fibra si mobilele de la ei, dar nah...asta-i viata. Stateam de vorba cu o prietena de-a mea despre asta si a zis ca pot sa merg la ei daca am net si sa imi iau si net mobil moca :D si chiar asa a si fost, ba chiar mi-au si micsorat suma de plata la abonament cu conditia sa renunt la minutele care le aveam de pe fix pe mobil si care oricum nu prea le foloseam. Asa ca acum sunt mandra posesoare de un modem HUAWEI negru :X care pot sa il folosesc unde au ei semnal si in limita a 5GB.

Anyway, ceea ce vroiam sa va zic e ca atunci cand trebuie sa il instalati trebuie sa faceti niste setari mai "speciale" care nu sunt descrise explicite de ei, ci trebuie sa cautati pe net. Ei bine, uitati aici un site peste care am dat eu si unde spune exact si f.explicit ce trebuie sa faceti. Enjoy!

Un comentariu: