miercuri, 15 octombrie 2008

A great summer

Asa k incepem cu inceputul...
Am trecut relativ cu bine peste sesiune, dar asta conteaza cel mai putin. Pe data de 16 iunie, ora 6 dimineata avionul a decolat spre o noua aventura a vietii mele, spre o noua provocare.
Si am ajuns la ora 11 seara in Bozeman, Montana - USA. Am petrecut 3 zile acolo, iar pe data de 19 iunie am luat directia parcului national Yellowstone spre o vara de neuitat.
Lucrul a inceput a doua zi alaturi de un cuplu de moldoveni cu care m-am inteles foarte bine, care m-au sprijinit si cu care m-am distrat.
Apoi, incetul cu incetul, cercul de prieteni a inceput sa se largeasca, astfel ajungand sa-mi fac multi prieteni americani, un francez si columbieni ;)
A fost o vara de neuitat pe care am petrecut-o alaturi de niste persoane deosebite. De asemenea, am vazut si experimentat o groaza de lucruri noi si distractive.

It has been a great summer!!!

Dar a venit si vremea pentru a ma intoarce in tara, iar pe data de 30 septembrie am ajuns...Am stat pe acasa un pic cu familia, iar pe 5 octombrie am venit in Iasi pentru a incepe Facultatea.

Pana acum lucrurile au decurs bine, desi inca ma simt un pic ametita si mi-e dor de ce a fost...

Dar maine plec la Bucuresti sa imi revad prietenii pe care nu i-am mai vazut de atata timp asa k va fi distractie ;))

Un comentariu:

  1. Eu tot astept sa gatesti ceva fain de acolo :D
    A fost fain in Bucuresti... dar nush de ce tot va plangeati voi cu dormitul... ca eu am dormit chiar f bine :P
    Te astept in Cluj... siiii nu promit, dar poate ajung si eu in Iasi pana la Craciun :D

    RăspundețiȘtergere