luni, 20 octombrie 2008

Bucuresti - un weekend memorabil

Saptamana trecuta vorbeam cu o colega de grupa de plecari si imi zice ca weekendul urmator pleaca la Bucuresti..atunci se aprinde un beculet care ma intreaba, oare de ce nu as merge si eu. Asa ca il anunt pe Stef sa vina si el, iar joi seara eram toti adunati in capitala. In prima seara, toata lumea s-a adunat la garsoniera lui Andrei, fiecare dormind care mai de care mai bine ( sau nu! ). Am ajuns si am dormit 4 omuletzi pe un pat unde incapeau cat de cat maxim 3, dar nu ne-am plans: a fost distractie; stat pana dimineata la 5, povesti, amintiri ... frumos
A doua zi, am ajuns un pic, prin vizita, prin Mall Vitan, iar apoi ne-am adunat iarasi toti la casuta Andreei, unde am dormit care mai de care: prin pat, pe saltea, pe jos ;)) Tot asa, stat treji pana dimineata cu rasete si alte alea..
Sambata a fost ziua de mers la narghilea, asa ca dupa o scurta plimbare prin Mall Plaza, am ajuns pe Aleea Regilor, langa Bucurestiul Vechi si am savurat o narghilea de scortisoara si una de pepene galben :D yamy :D
Apoi, ne-am retras frumos, toti iarasi, in garsoniera lui Andrei unde am petrecut ultima noapte ( din aceasta excursiune ) in Bucuresti.

O mica oaza de relaxare, fara sa-mi pese de nimic, alaturi de prietenii mei, departe de stresul cotidian... :P - a perfect weekend

6 comentarii:

  1. Data viitoare cand mergem in Bucuresti tre sa ne organizam un pic mai bine... de exemplu la faza cand am fost cu andreea acasa la ea nu a fost clar ora reintalnirii si voi ati luat-o inainte la bucuresti mall... sau nah... cred ca se putea cumva sa ajungem si la un parc...
    Dar a fost fain oricum... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm.. hash, ai cam incurcat itele.. sper ca nu a ramas efectul narghilelei(sau cum s'o fi spunand). :P oricum, sper ca totul fu bine.. eu m'am simtit incredibil de bine!! mi'era dor de vremuri de genul asta..

    RăspundețiȘtergere
  3. A... si inca ceva.... vezi ca a doua seara am dormit la andreea :D

    RăspundețiȘtergere
  4. pai asta am si zis: prima zi in garsoniera lui andrei, a doua zi la andreea si apoi iar la andrei ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) ce bine imi pare ca eu am fost cea care a declansat plecarea

    RăspundețiȘtergere