miercuri, 3 iulie 2013

Bucket list

Tot mă gândeam la ce titlu să pun la postarea asta. Până la urmă, nu știu cât de potrivit, dar am ales: Bucket list. La ce mă refer? Păi atât la lucruri care vreau să le încerc măcar o dată în viață, cât și la experiențe prin care deja am trecut :D Deocamdată am zis să încep...

Experiențe tari pe care le-am avut:
* Am fost în State în Parcul Național Yellowstone
Lower Falls, Yellowstone National Park
* Am mers cu o mașină pe 2 roți
* Am zburat cu planorul (la Aeroclub Iasi)
Planor la Aeroclub Iasi
 * M-am dat cu placa :D
Snowboard pe partie Poiana Brasov
* Am tras cu pistolul la țintă (la tir)

Bucket list:

* să călătoresc în fiecare an în cel puțin o nouă țară străină (sau într-o locație nouă)
* să sar cu parașuta sau măcar dintr-un turn de parașutism sau ceva activități aeriene :D
* să încerc lentile de contact colorate 
* să înrămez un tablou pictat de mine
* să joc paintball 


...și am să mai completez pe parcurs.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu