vineri, 18 ianuarie 2013

Sejur Zakynthos

De doi ani tot zic că vreau să merg la mare în Grecia, iar acum mi-am rezervat biletele pentru anul acesta. Grecia e mare, dar destinația îmi era clar întipărită în minte de ceva vreme: Zakynthos.

Prima dată am văzut la cineva poze pe facebook și am rămas înmărmurită la vederea unor asemenea frumuseți, iar apoi, anul trecut, a fost o prietenă de-a mea în vacanță acolo așa că i-am zis: ”Când te întorci să îmi zici dacă într-adevăr marea e așa de albastră precum se vede în poze.” și când s-a întors mi-a răspund: ”Da, esteeee!” ;))

De prin toamnă mă hotărâsem eu așa că vreau anul următor să merg în Zakynthos, dar am așteptat până după Anul nou ca să și încep să mă uit la oferte. Totuși vă sfătui să vă luați cam din noiembrie, deoarece prindeți oferte mai bune (și locuri :P). De exemplu, pentru vara 2013 au fost oferte chiar de aprox. 360lei pentru 6 nopți + mic dejun + transport din București, dar cu plecarea pe 20-29mai (deși cred că vremea e numai bună de bălăceală la ei începând cu sfârșitul lui mai). Noi deja când ne-am uitat erau cam epuizate toate ofertele de genul, iar la care mai rămăseseră nu prea ne-a convenit cazarea și poziționarea.

Până la urmă ne-am luat, la recomandarea prietenei mele, un sejur de 11 zile cu: transport cu autocarul de la București, 7 nopți cazare în stațiunea Tsilivi, care am înteles că e printre cele mai faine, la un hotel unde avem tot ce ne trebuie, inclusiv bucătărie echipată cu toate cele necesare, balcon și piscină; o noapte cazare în Kalambaka cu mic dejun inclus, excursie la Meteora și Salonic și ghid turistic. (mai multe detalii aici)

În stațiunile de acolo se pot alege tot felul de activități și excursii și deja sunt trei care vreau musai să le fac: turul insulei cu autocarul, croazieră în jurul insulei (cu pauze de înot) și excursie în Kefalonia, o insulă învecinată cu Zakynthos.

În concluzie, abia aștept și voi revenii cu mai multe detalii după sejur :D

Navagio Beach, Zakynthos
 Câteva linkuri utile pentru cei interesați:
- impresii Studio Odysseas, Tsilivi
- impresii statiune Tsilivi
- impresii Insula Zakynthos
- Kefalonia
Cave Melissani, Kefalonia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu