miercuri, 18 mai 2011

Sticle de colectie Coca-Cola 125 ani

Îmi place să zic că viciul meu este Coca-Cola. Știu că nu e sănătos, dar nimic nu merge mai bine decât un pahar de Coca-Cola după o masă copioasă :D. De asemenea, îmi place să colecționez lucruri cu această marcă, atât timp cât pot face rost ușor de ele, deci nu mă laud cu prea multe. Așă că am acasă vreo două seturi de pahare pe diverse teme de la ei, câțiva magneți de frigider, un suport de pahar, am avut cândva și un rucsac și am mai câștigat o minge de fotbal, iar acum a trebuit să îmi cumpăr sticlele de colecție ce aniversează împlinirea a 125 de ani de la apariția mărcii și am zis să fac niște poze cu ele. Enjoy!

Sticle colectie Coca Cola 125 ani
Sticle colectie Coca Cola 125 aniSticle colectie Coca Cola 125 ani
Sticle colectie Coca Cola
Sticle de colectie Coca Cola 125 de ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu