luni, 31 mai 2010

Latino time

Dupa ce mi-a trimis Florin 2 piese latino de pus pe mixul care il pregatisem pentru ultima petrecere ASII din Manhatan, m-am gandit sa ii mai cer cateva piese latino asa mai dansante, mai cheerful, mai vesele asa...
Si asa am inceput sa dau peste melodii vechi de la Thalia pe care nu le-am mai ascultat de cand eram copil mic si ma uitam la telenovele: Amor a la mexicana, Piel morena ... interesante mai erau videoclipurile.
Asta ma face sa imi aduc aminte si de vremea cand ascultam doar Natalia Oreiro ... sau de vremea cand imi placea Shakira, pe vremea cand canta in spaniola si cand inca nu vopsise blonda ca sa placa la americani: cu melodii ca Ojos Asi, TU, Estoy Aqui, No Creo, Ciego sorda muda.

Un comentariu:

  1. cele 2 melodii de care amintesti la inceput sunt ale lui Tito El bambino - "El amor", "Te pido perdon".

    Ma simt important sa mi vad numele in acest articol :)

    Probabil la urmatoarea petrecere ASII vom dansa pe "El amor".

    P.S.: Thalia la mejor!

    RăspundețiȘtergere