duminică, 4 mai 2008

Vatra Dornei



De 1 mai am zis k anu' asta plec shi yo din orash, asha k am fost cu cativa foshti colegi de liceu intr-o mica excursie la Vatra Dornei pana pe 2 mai.
Un drum total impracticabil: incercai sa ocolesti o groapa si dadeai in alta, in rest: o companie placuta si desi vremea ne-a fost potrivnica, ne-am distrat.
Joi, dupa ce ne-am facut comfortabili in pensiune, ne-am apucat de gratar [ yamy :D ], iar apoi am fost si ne-am plimbat prin statziune.
Spre noapte, ne-am amintit de vremea cand eram copii prin jocuri interminabile de "Mima", "Flori,fete sau baieti" sau "Telefonu American" -> unde am aflat multe "adevaruri" neshtiute ;)) :P
Noaptea, inspre dimineata, s-a incheiat cu cititu' in carti =)) si chiar se potriveau vorbele ghicitorilor :P , iar a doua zi, knd ne-am trezit si noi..pe la pranz am mai facut un gratar [ eu :D :P l-am facut ], iar apoi alungatzi de ploaie ne-am indreptat agale spre casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu